Veilig shoppen

Hulp nodig? 085-021 24 24
of stuur een berichtje

Winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Klanten geven 
Tomzorg een 9,1/10

Gratis levering in NL
vanaf €37,50 (BE €2,95)

Betaal pas na
ontvangst

GARANTIEVOORWAARDEN

Tomzorg levert alleen kwalitatief hoogwaardige producten die aan alle kwaliteitseisen en veiligheidseisen voldoen, alle producten hebben bijvoorbeeld een CE Keurmerk. Hiermee wil Tomzorg u verzekeren van een lange levensduur en veilig gebruik van uw product.

Tomzorg geeft u dan ook volledige garantie op alle onderdelen van uw product die niet aan slijtage onderhevig zijn. In de Nederlandse wet staat geen vaste periode maar de periode wat je van een betreffend deugdelijk product mag verwachten. Zie https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa

Reparaties onder garantie;

Mocht er onverhoopt toch bij aflevering of gedurende gebruik iets aan uw product  mankeren wat binnen de garantievoorwaarden valt dan wordt dit natuurlijk kosteloos door Tomzorg verholpen.

Hiervoor zijn 2 mogelijkheden;

  1. U geeft aan welk onderdeel mankeert of niet goed functioneert en zendt ons het unieke productnummer van het product toe samen met een foto van het mankement en wij sturen u kosteloos een vervangend onderdeel toe.
  2. U bezorgt het product weer bij ons of stuurt deze per post toe dan zorgen wij dat deze weer kosteloos wordt gerepareerd en weer aan u wordt teruggestuurd.

    Door het sturen van een foto kunnen we voorkomen dat er producten opgestuurd worden die niet onder garantie gerepareerd kunnen worden.   

Reparaties die buiten de garantie vallen;

Onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn vallen helaas buiten de garantie. Dit betekent dat  bijvoorbeeld slijtage aan remmen, verbogen en /of  gebroken remkabels niet onder de garantie vallen omdat deze afhankelijk zijn van gebruik en/of gebruiksintensiteit. Mocht de reparatie buiten de garantie vallen dan kunt u bij Tomzorg terecht om uw product weer in topconditie te laten brengen.

Hiervoor zijn 2 mogelijkheden;

  1. U geeft aan welk onderdeel mankeert of niet goed functioneert en zendt ons indien mogelijk een foto en het unieke productnummer toe en wij sturen u tegen vergoeding een vervangend onderdeel toe.
  2. Reparatie door Tomzorg.  Hiervoor kunt u uw product bij Tomzorg bezorgen of naar Tomzorg toesturen. Onze technische specialist zorgt ervoor dat uw product weer in top conditie aan u wordt teruggestuurd. Vooraf krijgt u een duidelijke offerte van de kosten van de reparatie, dus u ervaart nooit verrassingen achteraf.

NOTE; Bewaar altijd de verpakking van uw product zodat u in geval van een reparatie  deze in de doos aan ons kan toesturen. De kartonnen verpakking is altijd eenvoudig  plat op te vouwen zodat deze niet al te veel ruimte inneemt.

Terug naar de homepage >>

Contactgegevens

* Verplichte velden